söndag 29 april 2007

Selma spa

Så var det söndag morgon och kosan går snart mot Selma spa, ska bli skoj. Hoppas bara att jag kan sova i bilen. Efter gårdagens bravader som gjorde att jag inte var i säng förrän halv 4 och upp nu vid halv 9 är jag lite seg.



Men det var skoj igår, det var premiär för mig på Eddies, det var ABBA-kväll och trevligt. åldern var 30+- så det var väldigt blandat med folk. Vi tog det ganska lugnt och ägnade oss bara lite åt "stalking", men inte så farligt.



Förfesten ägnades åt tjejsnack, vin, snacks och mycket Eros Ramazotti. trots skobesvär kom vi ut, ganska sent och strax efter vi lunkit in på Eddies blev det fullt. Jag tog tyvärr inga bilder men kan visa ngt från förra lördagen istället.




Fredagens workshop gick bra, kände många som jag pratade för så det kändes tryggt. På kvällen tog jag det bara lugnt med ett marathon av Criminal Minds. Detta förstås efter att ha läst ut Stieg Larssons andra bok, om möjligt ännu bättre. Otroligt bra, tyvärr står jag på kö på 3:e boken, nr 9 i kön. undrar om jag kan vänta så länge.




Nej, nu ska jag ladda mobilen med bra musik att sova till. Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: