onsdag 25 april 2007

VM 1958

Hejsan,

att jag som inte gillar sport och absolut inte fotboll skulle tycka ett föredrag om Vm -58 var så intressant. Det handlade mycket om anekdoter om spelarna och det som hände omkring. Mycket Intressant, det var barnboksförfattaren Arne Norlin som höll i det.

Men det blev sent hem och när jag sedan började läsa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" höll jag på att aldrig somna. Den var väldigt bra skriven och samtidigt spännande, ville aldrig sluta. Längtar redan till kvällen när jag kan fortsätta läsa. Fått låna boken av min vän som går i väntans tider, så hon behöver den kanske inte tillbaka med en gång.

Idag på jobbet har det varit möte om våra kontorsplatser och trots att man vet att man kommer få sitta någonstans så känns det jobbigt att kanske inte få sitta vid den plats som jag ser är den bästa i hela huset. Håll tummarna att jag får sitta kvar och att vi får ett trevligt gäng här inne.

Snuvan är kvar och känns ganska jobbig, hoppas att den går över snart. Vill vara frisk så jag kan njuta av Selma Spa i helgen.

Värmen är på väg...

Inga kommentarer: