fredag 27 april 2007

workshop

Servus,

så var det då äntligen fredag, fast jag ska jobba imorgon också så mig spelar det inte så stor roll.

Förkylningen hänger kvar och jag var mycket snorig på datakursen igår, skulle inte förvåna mig om allihop kommer snuviga nästa vecka så mycket baciller som jag måste nyst ut. Det var en rolig kurs och jag gjorde ett bildspel om aprilvädret och sedan jobbade vi med åskhimlar, även om jag inte fick till några blixtar så fick jag himlen att se hemsk ut.

Helgplanerna fortsätter att avancera och ingen vet riktigt var vi hamnar, än:-), jag vill bara bli frisk. Det är plan 1.

Idag ska jag hålla 4 workshops á 40 minuter för dagbarnvårdare, jippi. Undrar vad jag ska säga till dem, sitter och filar på det nu. Håll tummarna för att det går bra...

Hörde ryktesvägen att Stina var nöjd med sin födelsedagspresent och att nyoperade brorsan Max mår bra och ätit upp hennes mat. Ett gott tecken??? Ett tips till Stina, läs tidningen noga idag.

Nu måste jag förbereda lite mer och kanske snyta mig igen.
Lönedag idag, inte helt fel.

1 kommentar:

blurrygirl sa...

Snapsa lite sprit hos mig på lördagkväll, så kanske bacillerna flyr fältet ;) Sprit har jag ju som sagt kvar...