måndag 30 april 2007

På spa

Hejsan,

kunde inte hålla mig härifrån utan sitter nu på Selma spa och bloggar. Det har varit härligt här, mycket lugnt och skönt. Har inte varit så aktiv utan mest bara njutit av lugn och ro. Gjort en behandling idag på morgonen och inte sett något resultat än. Vi får se vad som händer...

Just nu är andra delar av vårat spagäng på behandlingar och vi andra slappar i loungen. Sedan är det lunchbuffé och sedan hemåt via Mårbacka. Det är stängt idag, men vi ska kolla på huset ändå.

Spat är härligt och vinet dyrt, köper man inget vin blir kyparna sura:-), intressant upplevelse. Vinet intogs på rummet istället, mysigt.

Utcheckningen pågår här för fullt, men vi myser till sista stund.

3 kommentarer:

larssonborg sa...

Kul att du skaffat blogg, på så sätt kan ju jag ha lite koll på dig också :-) Håller med om att "män som hatar kvinnor" är en jättebra bok. Uppföljaren ligger o väntar men sen Love kom in i mitt liv har jag inte tillräckligt med ork och koncentration för att läsa.. Ha det bra! Kram Anna

Carola sa...

Hej,

du har något att se fram emot i tvåan, själv väntar jag på bok 3. Har ju inga små gullga moment som tar min ork och koncentration.
Kollar din blogg också, han är ju ursöt:-)

Daniel sa...

Visst är det underbart att vara på spa och bara skämma bort sig själv. Själv har jag varit på spa många gånger och kan rekommendera denna sajt om spa.
Där kan man hitta spa i stockholm och i övriga städer i Sverige samt läsa om massa olika behandlingar.