torsdag 26 april 2007

Stina 1 år


Hejsan,

dagen började inget vidare med ont i halsen igen och en näsa som inte slutade rinna. Fick vänta med att gå till jobbet tills jag kunde visa mig bland folk. Usch vad jag mådde pyton. Kom i alla fall iväg till jobbet sent omsider och klarade av mitt pass med många näsdukar och nysningar. Som tur var är det sommar ute och folk kommer inte till biblioteket.

Men idag är det det min brorsdotter Stinas dag, hon fyller 1 år idag, hurra hurra. Titta vad söt hon var i julas i pappas knä.


Ikväll är det datorkurs och jag har tyvärr inte tagit så många bilder som jag borde gjort, känner jag. Hoppas att vi inte ska göra något mastigt kollage eller så.

Planer för helgen börjar ta form, det är en långhelg för mig som kompar på måndag. Ska lyxa mig på Selma spa och göra ngn rolig behandling.

Måste ´nyta mig igen, ha det

Inga kommentarer: