tisdag 6 maj 2008

Etapp

Sitter här nu mycket nervös och skakis, har precis skickat in etapptexten till sekretariatet så nu finns det ingen återvändo. Detta gjorde jag även utan att få klartecken från min handledare så extra jobbigt känns det. Men jag var tvungen för deadlinen var imorgon bitti kl. 8. Usch vad jobbigt detta är, borde ju känna lycka att få iväg något men är mest nervös för nästa vecka ska en massa folk sitta och påpeka saker om texten och annat. Sådant hatar jag, det är det värsta som finns. När uppsatsen är över ska jag softa mycket.

Funderar fast jag har ytterligare en hemsk deadline på måndag om jag ikväll ska ta det lugnt och försöka samla mig igen innan jag sätter fart. Kanske en springtur inte vore så dumt, litet genrep innan torsdag...

Idag eller rättare sagt imorse var jag på en snabbvisit i Hjo, tyvärr inte för att träffa Babsan utan att, just det uppsatsen. Som ni alla förstår lever mitt liv uppsats just nu och ingenting annat och just därför fundera jag på att ta kvällen ledig, köra hypnos och må bra helt enkelt. Sådant är viktigt...

Nu har jag skrivit av mig och redan det känns bra.

Inga kommentarer: