måndag 12 maj 2008

Kämpa på säger jag!

nu har min nervositet inför onsdagen börjat redan. Vaknade med en herrans huvudvärk och trots tabletter och te så blev det inte bättre. Fick efter några timmar på jobbet åka hem och utnyttja den utlimata kuren för huvudvärk - sömn. Det hjälpte återigen och nu är jag tillbaks på jobbet ganska pigg med med ett dåligt humör. Är sur på mig själv att jag ligger efter med uppsatsen och att jag inte kommer hinna så mycket denna veckan. Till helgen ska jag ju iväg på en weekend resa och umgås bara med trevliga människor och så klart en del 08:or. Funderar på att spränga budgeten och shoppa loss. Har nu kommit på en affär som jag vill till som jag ska släpa med mig de andra till och sedan i min tur kan jag hänga med på deras shoppingeskapader.

Nu är det dags för mig att stå i lånedisken, vissa måste ju jobba idag till skillnad mot andra som har ledigt från sitt jobb. Lite fusk tycker jag och vissa kunde gott tvättat min bil också...

Dagens tema:

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för affär?