måndag 5 maj 2008

ingen lust alls

Så var det måndag igen och solen strålar underbart utanför mitt fönster. Bara för att retas känns det som. Jag tillbringar nästan all min tid inomhus nu antingen på jobbet eller med min uppsats som idag driver mig till vansinne. Har en stor deadline på måndag och jag ligger långt efter min planering och fattar inte var jag ska få alla de sidor som ska in ifrån. Jag saknar min studiekamrat som var så fenomenal på att skriva. Bara så du vet:-)...

Annars är läget bra, förutom skrik och panik alltså. Har haft en helg hemma när jag skrivit och försökt skriva. Tog en testtur inför vårruset i fredags kväll och det gick väl sådär. Fick håll och var tvungen att gå en bra bit.

Buffy är hemma sedan i torsdags och börjar må bättre, hon har varit trött och slö och går på dietmat nu. Stackarn, vi firade hennes 6-årsdag igår och hon fick inget gott. Däremot kan hon nu stoltsera med en ny fin sele som är röd.

Jobblusten idag är lika med noll, och jag försöker få tag i den men det går inte. Ska dessutom sitta på möte hela eftermiddagen så jag har bara nu på mig att fixa allt det som ska fixas under dagen. Mer panik, igen...

Idag fyller min storebror år och eftersom han bor så långt borta får han paket på posten, om det kommer fram. Hurra för honom.

Inga kommentarer: