fredag 25 juli 2008

Snart helg

Bara några timmar kvar att jobba nu, fast sega timmar. På grund utav olyckliga omständigheter är jag ensam idag. Inte helt men det känns låångt att jobba hela dagen. Atta jag dessutom är så trött att jag kan somna stående gör inte saken bättre. Har fått igång motionsbiten i livet och det gör att jag blir trött som bara den. Så ikväll blir det Skype med Tjockis Olssons matte och sedan ett tidigt sänggående. För imorgon smäller det, jag ska till kusin E och festa loss till 80-tals Iron Maiden. Har precis fixat biljetter och även fått lön idag och känner mig tät. Men den känslan går snart över eftersom jag ska betala alla min räkningar och då blir det som vanligt inte så mycket kvar. Jag tänker dock inte deppa för det.

Nu är sommaren här och det märks på jobbet, låntagarna har nog äntligen tagit med alla böcker de lånat och begett sig till stranden. Något som jag inte får göra i sommar eftersom det var strikta instruktioner med min ögonoperation. Jag får överleva ändå. Jag tycker ändå det svåraste är att jag inte får sminka mig på ytterligare två veckor.


En försmak inför imorgon:

Inga kommentarer: