måndag 11 augusti 2008

Dags för...

...ytterligare en måndagsuppdatering. Helgen gick som vanligt alldeles för fort. Jag hann inte med vad jag planerat på uppsatsen men istället fick jag utrensat en del skräp ur källaren. Det var trevligt och kändes mycket bra. Fick även se att mina stackars rosor som jag planterat har fått knoppar:






Visst är de fina. När det gäller trädgårdsarbete så vet jag även att jag kommer få plocka litre äpplen under hösten för mitt äppleträd har fler äpplen än löv verkar det som.










I fredags kväll var jag ute och åt med tjejerna på Harrys och det var gott. Servitrisen tyckte visst att hon gjorde ett superjobb för hon tog 50 kronor i dricks. Men i övrigt var det en mycket trevlig kväll och trots det var 18 år på Harrys var vi absolut inte äldst. Vi var dock lite trötta allihop så vid 23 snåret bröt vi upp och tog oss hem, jag och Sanna åkte i Blixten och släppte av Mia på hemvägen.


Igår var det Vilmas födelsedag och det firade vi med tårtkalas och massor av paket.
I övrigt har jag försökt hinna med OS så mycket som möjligt och det är också farligt för man kan fastna i soffan märkte jag. Jag har haft ont i en tå i helgen och den gjorde att jag tagit det lugnt och haft foten högt. Men idag är den bra igen och det är faktiskt ganska skönt.

Inga kommentarer: