fredag 1 augusti 2008

Trött

Idag är jag trött som bara den. Trött, trött intill döden trött ungefär. Det började igår efter jobbet och jag trodde en tidig kväll och en natts god sömn skulle hjälpa men icke då. Sitter här som en Zombie och skyfflar papper runt på bordet. Ska dessutom snart bli intervjuad av tidningen om olika boktips och hur sommaren varit här på biblioteket, hoppas jag kan hålla mig vaken.

jag läst nyss att det ska göras 13 nya Wallander filmer med en brun labrador i en en ledande roll. Kommer bli den populäraste hundrasen i Sverige, bara inte folk går efter min lilla chokladbjörn.

Helgen som kommer blir lugn, uppsatsarbete är det som gäller framför allt. Jag kanske bryter av med lite målning, paus är alltid bra.

Drömde om en gammal kompis i natt och rekommenderar därför denna fina låt:


Fast jag borde lyssna mer på något sådant här:

Inga kommentarer: