tisdag 5 augusti 2008

uppdatering

Tiden går så fort och jag har missat flera dagar att rapportera här på bloggen.

Jag börjar med vad som hände efter mitt inlägg i fredags. Jag fick besök på jobbet, Cricke kom och hälsade på när han var ledig. Så vi tog en fika och jag fick veta att han och hans tjej flyttat lite mer hemtå, de ska bo i Göteborg till hösten. Så jag hoppas att det blir lite mer Cricke framöver för det är alltid givande att diskutera saker med honom.

Istället för lunch tog jag en lite shoppingtur i Götene och köpte saker till mig själv på second hand och i leksaksaffären. Var sedan supersnygg här på jobbet med cerisa slingor...

På kvällen var det släktkalas i det gröna och det var en mycket trevlig kväll. Vi satt ute tills det blev mörkt, härligt med sommar.

På lördagen och söndagen satt jag och slet mitt hår för uppsatsen, hade besök av Julia och Vilma som också tog lite tid från uppsatsen, men det är alltid skoj att ha dem så det är det värt.

Igår var det storm över Sverige och hösten kändes mycket nära. Själv tillbringade jag kvällen uppkrupen i soffan och myste. Härligt. Var på så dåligt humör hela dagen igår, så det var det enda som fungerade på kvällen. Så idag var det dåliga humöret borta och jag kände mig piggare än på länge, härligt.

Nyss var jag massage så jag känner mig helt vimsig här och nu men också avslappnad till max. Vet dock att jag kommer ha en kraftig träningsvärk imorgon för massören körde hårt med alla mina knutor. Önskar att jag kunde gå hem och lägga mig nu men ska jobba till kl 18 ikväll så det kan jag glömma. Tyvärr.

Inga kommentarer: