onsdag 13 augusti 2008

Falskt alarm

Jag blev inte förkyld hipp hurra. Tydligen så lyckades jag bekämpa den, underbart.

Tillbringade kvällen igår med att grilla fisk, det tog hela kvällen för min grill var motsträvig. Var ute i regnet med Buffy en sväng. Mötte en springande man som frågade om det var en Australian kelpie jag hade. Jag svarade att det var en labrador och hans svar blev då, jag tyckte hon såg brun ut. "Det är hon" svarade jag och fick förklara att det finns bruna labbar också. Imponerande att han kan Australian kelpie men inte att det finns bruna labbar. Han måste dessutom tyckt att hon var extremt fet...

Skrev klart en intervju igår och började på nästa vilket kändes väldigt bra. Börjar kanske komma igång, jag hoppas det i alla fall.

Ikväll har jag en telefondejt med Nirak och på lördag en dejt med Blurry, så måste säga att denna dagen har börjat mycket bra. Resten av fritiden kommer väl att gå till uppsatsen.

Dagens låt är en gammal klassiker:

1 kommentar:

Hellborg sa...

joined fcukbook yesterday