onsdag 21 januari 2009

Ajajaj!!

Vad ont i ryggen jag har och då är det bättre idag än igår. Men eftersom det är bättre idag än igår så måste det ju vara på bättringsvägen och det är ju mycket positivt.

Kan det vara Singstar som spökar? Nej, det är tydligen något som går nu, för varje gång jag säger till någon att jag har ont i ryggen så har alla haft det nu det sista. Så det smittar tydligen...

Men annars är allt helt ok, lite mycket att göra bara men det är ju inget unikt för mig.

Igår hade vi trevligt besök vid fikadags. Det var Elias som kom och hälsade på med sin efterlängtade mamma. Tyvärr sov han hela tiden så vi fick inte hälsa på honom. men på ICA efter jobbet var han vaken och vi lekte tittut. Det lilla jag hann i alla fall innan det var dags för årets första "kärringmöte". Det var dålig uppslutning men nu är vi igång i alla fall och skrattar gör vi hur få vi än är. En ny datum är bestämd och jag hoppas vi kan bli fler då.

Igår var också en stor dag för USA när de fick en ny president som de har mycket stora förhoppningar på. Ska bli intressant och se vad han kan åstadkomma. Det var skoj att se Capitolium och The Mall på Tv och inatt drömde jag massor om resor och en mördande lite flicka med en äcklig docka men det är en annan historia.

Igår lyssnade jag på radion sammanlagt tre korta gånger och alla tre gångerna var denna på radion:

Men jag gillar ju den så det är helt OK. Tycker texten är mycket träffande!

Inga kommentarer: