måndag 19 januari 2009

Singstar...

... är livsfarligt. Jag tog över allt och styrde allt, blev helt galen denna trevliga kväll i Hjo hos Äcka och hennes Jonas. Här skulle sjungas och dansas till max och det gjorde jag också. Känns som alla flydde ur min väg fram till mikrofonen. Men jag hade roligt i alla fall och sms:en igår påpekade att jag varit rolig. Vilket fritt översatt betyder, mycket jobbig och tjatig.

Men om man bortser från mitt galna singstar-ylande (hur Jonas kunde sova fattar jag inte) så var det trevligt, vi åt gott och drack både vin och Minttu. Det fanns även trevliga hundar för mig att kela med så jag slapp få hemlängtan.

Chauffören skötte sig ypperligt och fick med oss hem igen, en eloge till honom.

Igår hade jag en seg dag, med läsning och säsong tre av Heroes som är väldigt spännande om än något invecklad. Mest stolt är jag för att motstod dagen-efter-godissuget. Duktigt va?

Idag är det måndag med jobb och vardag igen.

Inga kommentarer: