torsdag 29 januari 2009

Det är torsdag kväll..

...och jag har haft en mystisk dag. Förmiddagen var bra men efter långpromenaden på lunchen lyckades jag somna lite och sedan var det lögn att få hjärnan att vakna till liv. Skulle in på ICA och handla lite och eftersom de bygger om och till blev det endast en sak av de fyra som jag planerat köpa som jag faktiskt lyckades komma ut därifrån med. Fick även påpekade att den var fel när jag återvände till jobbet, tack för tipset Adrian. Helt hopplöst alltså, och inga geléhjärtan hade de. Det som är alla hjärtans dag nästa vecka!

Det var en lugn kväll på jobbet som tur var, jag hann med vad jag skulle och lite till trots den icke fungerande hjärnan. Har även här hemma lyckats få ihop lite inlägg till kursen, behöver bara ett till som jag ska försöka få ihop ikväll. Resten av helgen är tajt, Ska få bilen pimpad imorgon kväll och så får jag mat samtidigt, lyxigt va? På lördag är det party och nyss fick jag en ny inbjudan till ett annat party. Känner mig populär idag, men hoppas att vi kan sammanstråla ute i vimlet kanske.

Dessutom ska jag få nya grannar i min gamla lya så det är städning som gäller under de timmar som blir över. Måste även byta musik i min mp3, är så trött på de som jag har där, vill ha nytt och bra att lyssna på, några tips någon?

På söndag gör jag ett nytt försök att ta mig till Floda för att besöka familjen Kollberg, håll tummarna att det går vägen...

Nu ska jag läsa Lennart Hellsing och efter det blir det Brunos ockulta kuriositeter, en höjdarserie.

Inga kommentarer: