tisdag 29 december 2009

min favvo

Imorse hade jag en härlig sovmorgon och Buffy sov länge, vi gick inte upp förrän klockan 8 och tog en kort morgonpromenad i kylan. Verkar som Buffy har ont i halsen så det blir lite mindre motion nu. När jag sedan kommit in i värmen och sätter mig ner och ska äta min frukost till gårdagens tv-serie Collision får jag veta att min favoritförfattare Anthony Horowitz har skrivit den, hurra, tänker jag min morgon blev precis ännu bättre. Har nyss sett avsnitt nr två och börjar få lite mer grepp om den. Tyvärr kommer inte nästa avsnitt förrän nästa vecka. Buhu

Men imorgon kväll är det nya avsnitt av Morden i Midsomer, men det blir att sätta på inspelning för jag tänkte gå på bio imorgon kväll. Den förträffliga bioföreningen Göta Lejon visar Helena Bergströms Så olika, bör vara bra.

Det blir mycket tv nu som det alltid blir på vintern, men imorgon efter jobbet ska jag ta mig i kragen och göra klart sista uppgiften på höstens kurs. Borde sitta länge nu inatt men jag är trött och tänker gå och lägga mig.

Har även gjort en sista koll på mitt paket från Ginza som just nu finns i Gbg enligt postens paketspårning. Min sista och största julklapp är nämligen på väg... Gissa vad det är, det rimmar på tjii...

Har även önskat kusin trevlig resa idag innan hon och hennes familj åkte till Thailand på en långresa, sol och bad vore inte helt fel nu i kylan och halkan.

Inga kommentarer: