måndag 11 januari 2010

Inlämnat

Så har jag äntligen lämnat in den sista delen på min kurs jag gick under hösten. Inlämningen var egentligen i november men då mådde jag inte så bra så jag fick en förlängning av läraren. Sedan kom julen och tog tid ifrån detta men nu igår satt jag hela dagen. (när jag inte kollade på skidorna) Nu på morgonen har jag kollat igenom det och får väl erkänna att jag inte är helt nöjd, men blir man någonsin det? I alla fall har jag läst det och nu även skickat in det till läraren. Nu hoppas jag bara på ett positivt besked så är jag klar med den kursen också.

Sedan har jag bara min lilla uppsats kvar och den ska jag sätta fart så fort jag fått besked från läraren att jag är klar.

Buffy är förresten mycket bättre och har slutat gnälla. Hon verkar dessutom alltför pigg och vill gärna gå långpromenader i kylan. Jag får väl hänga på speciellt när vi gått med i en stegtävling på jobbet.

Idag ska min mobil komma med posten, men än har jag inte fått något besked och jag misstänker att den inte kommer bara för jag längtar så.

Ikväll är det möte i Fotoklubben och där var länge sedan jag var så jag ser väldigt fram emot det, vi ska tävla med bilder och ge kritik på dessa. Jag hoppas bara att jag hinner få med mig några.

3 kommentarer:

Marie sa...

Grattis! Både till inlämningen och en bättre Buffy:)
Hoppas mobilen kommer idag. Det känns nästan som om jag också har en på väg med posten när jag tänker på din snyggrosa. Blir sådär lite lycklig.

storskrutten sa...

bra jobbat! och det var väldigt vad du blivit aktiv med blogginlägg, känner nästan lite press...
men roligt är det!!
Kram

Carola sa...

Känns bra att vara igång med bloggen igen, men skulle vilja ta mer kort att lägga ut. Alltid är det något...