måndag 5 juli 2010

måndag igen

Attans vad snabbt den härliga helgen försvann och så var det måndag och vardag igen. Fast vädret håller i sig med sol och värme så jag är ganska nöjd ändå. Det har i alla fall varit en trevlig helg med en skön blandning av helgaktiviteter. Jag har fyllt min pool och även badat lite snabbt i den och så var jag ute på galej i lördags, mycket trevligt.

Som vanligt mycket bra musik på förfesten och många glada skratt. Mitt i festen fick jag en mycket glad nyhet, att Marie äntligen blivit trebarnsmor till en liten kille. Vad trevligt att höra och det skålade vi för...
Jag fick senare vet att det var en bra dag för bebisar eftersom Terre även blivit faster till en liten tjej denna dag.

Det var också en otroligt varm dag och jag räknade med att söndagen skulle bestå av åska och regn, men det var inte alls fallet utan istället var det behaglig temperatur och ingen sol. Fast jag utnyttjade dagen till att slappa och ha det skönt, kolla på TV och bara vara kort sagt...

Inga kommentarer: