fredag 2 juli 2010

Vad skönt att det är fredag!

Yes och hurra för det är fredag och som solen som jag just nu dyrkar står högt på hilmen och inte ett moln finns där heller. Jag har köpt en liten pool till trädgården (till mig själv) och i helgen ska den invigas. Ljuvligt!!! För att göra det lite vuxnare tänkte jag dricka något vuxet till min lilla pool, kanske en god iskall drink av något slag...

Veckan har varit mycket bra, jag har köpt en ny klocka som jag är förälskad i, men tyvärr är den lite stor så jag ska iväg på min fikarast och se om jag kan minska den lite. Klockan är vit så jag ska sola ordentligt i helgen för att verkligen framhäva konstrasterna, håller dessutom för fullt på att lägga bud på vita solglasögon på Tradera för att matcha.

Igår var en helt superdag med sol och värme, men då åkte jag på bio på kvällen. Synd på en sådan underbar kväll men det kan inte hjälpas det var nämligen dags för mig att se Eclipse; del tre i Twilightsagan. Den tyckte jag var helt underbar och myste hela filmen rätt igenom, jag förstår Bella som älskar sin Edward men jag hade nog valt Jacob för hans intenstitet och överkropp... Hmmm...



Filmen var toppenbra och jag hoppas snart få chansen att se den igen, någon som vill följa med???