fredag 2 september 2011

Better day

Idag måste bli en bättre dag än igår för det var ingen rolig dag för mig och min familj. Det kändes ändå ganska bra när jag lade mig på kvällen men lite oro finns ju alltid. Jag försöker dock glädjas åt att det är fredag och jag har en massa saker på jobbet och en helt fullbokad helg, med mycket roliga saker och målning. 

Men det är förra helgen som jag tänkte tala mest om för den var toppen, lätt en av årets bästa helger! Det var nämligen klasträff med härliga gymnasieklassen HS3a, tjohoo. Ni som har facebook har redan sett vilken trevlig tillställning det var. Vi pratade och pratade, så mycket att det nästan var i mun på varandra. Trevligt var också att folk från ganska olika klickar i klassen dök upp och man fick veta vad många gjorde nu förtiden och vi pratade även såklart många gamla minnen. God mat och en trevlig miljö var det också. Kvällen började med bubbel och ganska många drinkar senare var det tyvärr dags att dra sig hemåt genom ett vått Göteborg. Mer sådana här tillställningar, tycker jag. På söndagen tillbringade jag och @motnyaml dagen med att kolla twitter och skapa konto där, innan det var dags för mig att dra mig hemåt.

Jag tackar Ewa C för bilderna. Dock går tankarna idag till mina bröder som inte är helt krya:

Inga kommentarer: