torsdag 29 september 2011

Moviestar

Vilken tid det tar ibland mellan mina inlägg, lite tråkigt men livet går på fullvarv just nu. Det är mycket jobb just nu, förra veckan var helt hysteriskt med jobb 7 dagar i sträck och långa dagar dessutom och tjänsteresor, men tro inte att jag klagar för jag älskar faktiskt mitt jobb för det mesta och det är ju som roligast mitt uppe i allting. Det har ju varit årets högtid för oss bibliotekarier med bokmässan och det var trevligt tyckte jag. Var lite dött ett tag men sedan blev det fart igen och man blev fylld med nya idéer och fick många bra boktips. Jag älskar böcker och igår efter ett bokprat i en högstadieklass fick jag frågan: Hur länge jag älskat böcker? Och jag kan faktiskt ärligt svara att så länge jag vet. Jag älskade faktiskt böcker långt innan jag kunde läsa och hade alltid med en bok i mina lekar. Böcker är något mycket mycket bra! Titeln på dagens inlägg kommer av detta: Han%20har%20artros
Ursöta Malte som jag hoppas finns med oss länge länge. Sedan att jag helst inte ville vara med gör väl inte så mycket.

I helgen blir det Science Fiction-mässa med praktikanten Sandra och bokföring för hela slanten. Jag hoppas även kunna sluta tidigt imorgon, håll tummarna att det går bra.

4 kommentarer:

Bräck sa...

Suck! PRAKTIKANT? tssss....ta till baka dedär annars kommer jag tjata sönder dina öron under GBG resan ;) tihiiii!

Sara sa...

Jag får börja titta på morgonnyheterna, kan ju missa roliga kändisar - som detta.

storskrutten sa...

Malte gjorde sig mycket bra som moviestar tycker jag, matte kanske dock var snäppet vassare. Hoppas ni mår bra både du och hunn. Kram

Stefan sa...

Kändisar! Woohoo!