torsdag 1 december 2011

Hand i Hand

Snart är torsdagen igång och det är dags att dra sig mot jobbet. Jag sitter och bloggar i skenet av mitt adventsljus och myser åt årstiden, Gillar adventstiden, med alla ljus och hur mysigt det är med all väntan. Fast nuförtiden väntar man ju inte på julklappar på samma sätt längre, men väntar nog mer på att vara ledig. Fast jul är kort i år och jag ska inte ta ut mer än två dagar under helgerna. Jag sparar min semester till viktiga saker som jag hoppas kommer hända nästa år.

Jag har i alla fall redan gjort klart mitt nyårslöfte, för det känns mycket viktigt att ha ett stort starkt nyårslöfte som jag verkligen tänker jobba med nästa år.

Nuläget just nu är att allting glider på, väldigt fort och att det just nu är lite motigt. vissa personliga saker har skett, dock inget jag kan skriva om här, men lite extra jobbigt är det nu och samtidigt litelite lättare för små problem stannar som små problem när man har stora riktiga att hantera. Men jag ser ändå ljust på framtiden, det måste man...

Dessutom är jag supernöjd med årets adventsljusstake, men det blir ingen bild för idag är det "USB-kablarnas dag för att jäklas med Carola"-dag. Men ledtråden för årets adventsljustake är Skittles...

Inga kommentarer: