torsdag 19 januari 2012

Spock

Så var den då äntligen här; Spock resultatet av Marton L. Gore och Vincent Clarkes samarbete för första gången på länge och jag var så förväntansfull, men jag är inte så mycket för techno så besvikelsen kom ganska fort, men jag håller på nu att lyssna in mig på alla mixar och de är mycket bättre, kan dock inte än avgöra vilken som är bäst, jag får återkomma i frågan.


Du får själv avgöra vad Du tycker!

Annars rullar allt på som ett fungerande X2000. Har kommit på jobbet igång efter julledighet och sjukdom, och tuffar på för fullt, det är mycket planering just nu och idag har jag lyckats få för mig att jag ska klara hela vårens Digidelplanering, samt Bioprojekt för ungdomar samt fixa smågrejor från uppdateringen av vår datasystem som gjordes igår. Klippning och pass i lånedisken står också på schemat. Sedan kommer jag till fritiden och där är det också fullt upp, ska lämna bort Maltehunden ikväll till pappa och sedan ta de andra två hundarna och dra till Skåne.

Helgen som gick var mycket bra, var på skräpmat och videokväll på fredagen, fast vi pratade mer än kollade på film. På lördagen vaknade jag lycklig, hur ofta gör man det egentligen? Konstigt nog dessutom fortsatte känslan hela dagen och trots att dagen ägnades åt städning var det en bra dag och på kvällen var jag hundvakt åt Laban så min totala hundsumma var 4 stycken på den kvällen. Men alla hundar var trötta efter en dag ute i trädgården så det var lugnt. På söndagen var jag IT-support och i övrigt tog jag det ganska lugnt.

Igår hade min bokklubb träff och vi satt och pratade hur mycket som helst om det mesta, dock inte så mycket om böcker, men roligt var det i alla fall.

2 kommentarer:

Babsan sa...

Ja, vad ska man säga. Inte min grej med techno heller, men bara för att det är de där två som ligger bakom så blir det lite bra iallafall. Och så förflyttas jag 20 år tillbaka i tiden, och det är ju spännande... :)

A sa...

Oj... Spock... jaha... aaaah... öhmn... ja... det var ju... faktiskt... inte ett dugg kreativt eller utmärkande på något vis. Typ hissmusik á la Techno... Trist... :/