fredag 27 januari 2012

Who´s Da´ Man

Eftersom jag inte är så duktig på sport och absolut inte fotboll ska jag inte uppehålla mig alltför mycket vid detta ämne. Någon kan ju få tankar om att jag faktiskt bryr mig om fotboll, vilket jag inte direkt gör. Men då yngre spelare med lokal anknytning till mig är duktiga då kan det ju vara lite intressant, så kolla detta klippet och skåda Sveriges fotbollsframtid DMK:

För övrigt är detta en mycket bra dag, jag fick nämligen nyss beskedet att Bio Göta Lejon får Sverigepremiär på The Hunger Games, åh vilken lycka. Jag läste nämligen boken igen i helgen som gick och längtar oerhört efter att se filmen som enligt trailern verkar lovande. Hurra!

Dessutom är det fredag och jag slutar tidigt, vilket känns mycket bra. Jag har i och för sig bara jobbat två dagar denna vecka men efter min semester vill inte riktigt min hjärna komma igång utan har stannat i semesterläge. Så nu har jag helgen på mig att få igång den. En helg som kommer bestå av bokföring och städning, kanske inte så roligt men båda sakerna ligger jag efter med så det kommer kännas så bra att få det gjort.

Förra helgen spenderade jag i Skåne med Max och Stina och även min bror, jag var även lite ledig nu i veckan och stannade kvar där nere och hade det trevligt. Det var vid första försöket att ta sig hemåt det inte blev så roligt längre, när min bil gick sönder på motorvägen. Så det blev till att stanna en natt till i Skåne och få bilen hjälpligt lagad innan det var dags för hemresan.

Roligare nyheter är dock att jag nu beställt en resa till Los Angeles - Las Vegas och som avslutning San Francisco senare i vår.

Inga kommentarer: