söndag 8 januari 2012

My list


här och nu känner jag att jag borde jag följa trenden med att summera det gångna året och jag gör väl ett försök:
(Jag lånar Motnyaml:s lista med vissa ändringar)

Årets bedrift: Satsningen på ytterligare en blogg

Årets bittra: Min IBS-mage
 
Årets bästa semester: New York och Björkliden

Årets nytillskott: nya mobilen

Årets förlust: Skilsmässan i familjen

Årets vuxenpoäng: Inköp av larm till lägenheten

Årets fjortisgrej: besattheten av att alla ska fira MIN födelsedag

Årets fysiska förändring: nya hårfärgen som jag fortfarande älskar

Årets kändisförälskelse: Henke Lundqvist

Årets nya favoritband: Hurts

Årets roligaste låt: Jack Sparrow

Årets insikt: Ny hårfärg kan förändra livet

Årets teve-besatthet: Revenge och Hart of Dixie

Årets fritidsaktivitet: Bions digitalisering

Årets drömuppfyllelse: Att se och dansa till Clabbes mixande

Årets fest: Svårt att säga på rak arm, men alla hos Stefan H och klassåterträffen i augusti

Inga kommentarer: