måndag 18 november 2013

Fullmatad vecka framför mig

Sitter och försöker vakna inför den vecka som väntar mig. Jag bävar en del faktiskt, för denna vecka sätter mitt projekt i Lidköping igång och jag känner mig inte helt förbreredd, det är det som jag ska göra idag. Samtdigt som jag ska förbereda samma projekt inför onsdagen till mitt första jobb. Så denna veckan jobbar jag kväll tisdag (20.00), onsdag (20.00), torsdag (19.00) och fredag (ca 23.00). Blir en fullmatad vecka så att säga och just nu känner jag mig inte riktigt redo för den, men det kommer väl. (Hoppas jag och jag hoppas även utverka lite sovmorgon någon extra morgon.) Ska sova så mycket jag hinner i helgen, men då firar även Bioföreningen Göta lejon 10 år och visar 10 filmer på två dagar så det finns att göra där också...


Var på bio igår och såg About Time, en mycket fin film som gjorde en människa glad, att musiken i filmen var mycket bra gjorde inte saken sämre... Sedan gillade jag att huvudpersonens pappa hade gjort ett mycket bra val av sin gåva.



PS. Vill lägga till att det varit en härlig helg även utan fin biofilm. jag jobbade i fredags och kom hem sent. Jag jobbade även på lördagen då mitt nya bibliotek firade den Nordiska Speldagen och det kom massor av barn och familjer så jag kan säga att den arbetstiden bara for iväg. På kvällen var jag med på förfest inför en maskerad och det var trevligt, men när de andra fortsatte till festen gick jag hem och lade mig och det gillade min mage skarpt. Igår söndag gick jag en långpromenad med Buffy och Annica och på kvällen var det bio som sagt...

Nu är det dags att kasta sig in i arbetsveckan som väntar...

Inga kommentarer: