tisdag 16 februari 2010

Twilightnight

På fredag blir det till att jobba sent på kvällen, vi kör nämligen en visning av Twilightfilmerna: Twilight och New Moon med lite fika och quiz emellan. Fast det är jobb känns det ändå som det kommer bli en ytterst trevlig kväll. (Men jag har ju världens bästa jobb, det visste ni ju redan.)

I övrigt har det inte hänt så mycket nytt, precis som alla andra går man omkring och är lite småkrasslig och glad för varje dag som man lyckas ta sig iväg till jobbet och att det inte är värre än så. Men tiden bara rinner iväg, nu har över halva februari redan gått och jag vet inte vad jag pysslat med riktigt. Något trevligt som jag gjort var att kolla på Brolle i fredags, han är ju riktigt smaskig norrlänning måste jag säga. Sjunga kunde han också...

Idag jobbar jag sent men annars skulle jag var på namnsdagskalas hos min brorsdotter Julia idag på Juliadagen. Jag har i alla fall skickat med present och hoppas hon får det bra ändå utan mig.

Vill också skriva av mig lite om Facebook, ett av mina andningshål som jag haft att skriva av mig om diverse saker. Detta andningshål är nu kontrollerat från alla möjliga håll och kanter, speciellt när min chef och många av mina kollegor och arbetskamrater nu skaffar detta sociala medium, så nu får man verkligen tänka på vad man skriver har jag förstått...

Jag ska nog ta bort adressen hit till bloggen så de inte upptäcker den också...
Trevlig tisdagskväll på er, själv blir det OS för hela slanten för mig.

1 kommentar:

Marie sa...

Schysst filmkväll! Synd att man inte bor lite närmare... Tycker gott att de på jobbet kunde få adressen till din blogg. Nåt kul kan de väl få?