torsdag 3 maj 2007

Redan Maj

Redan maj, vad tiden går. Nu kan man börja lita lite mer på vädret och plocka bort alla tjocka jackor och skor från hallen. Ska dessutom (när jag får tid!) gå igenom garderoben och kolla vilka sommarkläder som finns.

Inte för jag kommer ta på mig dem snart, min förkylning kom tillbaka och jag hoppas den försvinner fort. Vårruset är nästa vecka och jag har ett mål och vill gärna träna lite inför det, kanske framför allt bli piggare.

Idag är första dagen som mitt nya jobbschema märks, ska ha min första torsdagskväll. Blir lite stressigt eftersom jag ska på kurs direkt efter men jag hoppas det går bra. Ska först och främst på massage, hoppas jag inte spänt mig alltför mycket, då gör det ont.

Har inte gjort läxan till kursen ikväll, tror inte jag hinner på lunchen men vi får se. Måste sköta mig, snart är kursen slut.

Helgen blir inte så rolig som jag trott, ska jobba med inlämningsuppgiften endast. Hålltummarna att jag blir klar.

2 kommentarer:

blurrygirl sa...

Hoppas det går bra med inlämningsuppgiften idag/ikväll. Ska tänka på dig när jag tar första vinglaset i eftermiddag, ha ha ha. Tråkigt att du inte hinner komma med ikväll, men vi tar igen det snart igen! Kram!!

Carola sa...

Hoppas att du hade skoj i lördags, Själv jobbade jag hårt, enda avkopplingen var en långpromenad med Buffy och kusin Jessica.