torsdag 12 juli 2007

Inget spännande har hänt

Hallå i stugan och regnet,

måste bara rapportera att ingenting spännande har hänt. Snarare tvärtom, är på dåligt humör, har ont i magen och tycker att allting är ganska pest. Det är ingen vidare inställning dagarna före semestern. Kanske har något att göra med att nästan hela semestern är uppbokad och jag har saker kvar på jobbet som jag borde få gjort innan jag går. Istället har jag legat hemma med magont och kollat på gamla avsnitt av Arkiv X. Jobbat som en liten blå på eftermiddagarna i alla fall när man äntligen blivit människa igen. Hoppas att imorgon blir dagen då allt bli bättre.

Har köpt en ny kamera som är spännande med en stor LCD-display på baksidan så nu kan jag se mina alster mycket bättre än förut. Tyvärr Sara så blev det ingen Canon, priset fick avgöra och jag håller mig till kära gamla Samsung. Ska visa lite material sedan så kan ni bedöma kvaliteten själva.

Ska försöka ägna mig åt semesterplanering nu, kanske kan göra mig på bättre humör.

Inga kommentarer: