tisdag 3 juli 2007

Halsont

Trots goda intentationer dröjer det länge innan mina uppdateringar och inget kan jag skylla på förutom lathet. Mitt halsonda utvecklades och igår morse hade jag feber så jag stannade hemma igår. Tillbringade dagen med att läsa två vuxendeckare av Åsa Larsson, Det blod som spillts och Svart stig. De var mycket bra och spännande båda två. Måste även tipsa om en bra barnbok av Martin Widmark och Petter Lidbeck; Tvättade pengar. En riktig fullträff om hur tre pensionärer rånar banken, mysig och väldigt rolig.

Idag har jag i alla fall jobbat och varit glad att jag har ett arbete som är inomhus när regnet bara öser ner. Men nu måste jag snart ut i regnet för hundarna måste ut och göra sina behov, men förmodligen blir det ingen lång tur för dem ikväll.

Måste rapportera den goda nyheten att även mina andra inlämningsuppgift som jag hade i maj blev godkänd. Hurra för det. Så glad idag är jag trots att min hals fortfarande värker. Jag hoppas att den släpper tills imorgon för jag vill gå på spinning.

Har börjat på en ny tv-serie som heter Jericho, och som är väldigt amerikansk men också med en stor katastrof och det är konstigt nog sådant som jag gillar att titta på. Har bara sett tre avsnitt än men den verkar vara bra.

Nu har min IP-telefoni kommit men jag har inte lyckats portera mitt nummer än så just nu har jag två telefonlinjer. Är ni osäkra på hur ni når mig, skicka mail eller testa mobilen.

Nu ska jag ut i regnet, huga!

Inga kommentarer: