fredag 6 juli 2007

Äntligen sol

Så tittade äntligen solen fram, det var på tiden. Humöret på alla människor steg mycket, bara över kvällen igår tyckte jag. Men själv är jag trött idag, känns som om jag inte kommer till skott så att säga. Jag segar mig fram och förstår inte hur jag ska överleva denna dagen riktigt. Men det ska nog gå på något sätt.

Igår träffade hade jag besök av mina blonda brorsdöttrar och vi lekte med hundarna och vattenpölen. Men jag lyckades också klippa gräset och måste säga att det var nog ingen vacker syn som for fram i trädgården, men jag har inga singelkillar till grannar så jag behöver inte bry mig. Hade jag haft det kanske jag också sluppit klippa gräset:-).

Helgen blir lugn med kalas för mamma som fyller år och trädgårdsarbete. Har lite kvar att klippa och sedan ska det trimmas också. Det är mycket jobba med en trädgård men också härligt att ha en sådan så här års.

Trevlig helg på er allihop.

Inga kommentarer: