måndag 8 oktober 2007

förkylt också

Så blev jag då förkyld då, idag rinner näsan och feber har jag också lite. Tog mig i alla fall till jobbet men fick ge upp och åkte efter halva dagen hem till sängen där jag legat och sovit tills nu. Är helt färdig och ska efter ett besök i Vinninga återvända till sängen och stanna där hela kvällen.

Annars har helgen varit bra, varit barnvakt, ute med tjejerna, klippt gräset och jobbat. Hunnit med allt utom min uppsats så det blir ikväll som jag får läsa till den. Minst två metodböcker ska jag hinna med.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt fel att du är förkyld eftersom jag tvingade med er ut på krogen :( Förlåt. Ska alsrig hända igen.

Hellborg sa...

Jag har varit förkyld i 3 mån men jag är glad ändå. En sån positiv kille bara måste vara med i facebook va, eller?

Carola sa...

Jag ska sluta tjata om Facebook nu och min förkylning är en hederlig svensk sak, inte något konstigt som du släpat med från halva Europa...

Carola sa...

Krogen var skoj, träffade trevliga saker och hade trevliga konversationer. Däremot tror jag aldrig att Sanna följer med mig ut mer.

Anonym sa...

Vad missade jag? Och när? Jag var inte borta länge från er. Eller? Jag minns bara en sak, det tog upp hela min hjärna hela kvällen (och då menar jag verkligen HELA). Blev hon avskräckt pga rika bonden? Han bjöd er på drinkar, men inte mig. Fastän jag stod brevid. Tönt. Sen hade han mage att bjuda upp mig till dans fem i två. Jag tackade nej! Det var säkert han som lejde de skumma att förfölja mig.