lördag 6 oktober 2007

Ont i halsen

Så börjar det igen, att jag alltid har ngt problem. Har fått ont i halsen som inte vill ge sig. Äter Fisherman´s Friend eftersom det är det som doktorerna tydligen rekommenderar. Eftersom det ser ut att bli utgång ikväll känns det inget vidare alls. Men jag får avvakta och se under dagen hur det utvecklar sig. Håll tummarna att det ger med sig snart.

Nu är jag i alla fall på jobbet, extra tidigt för att jobba igen lite sedan igår och att jobba med uppsatsen. Ska vara kvar ett tag här och jobba som jag har planerat och t o m tagit med mig lunch. Mycket att läsa och söka på Internet så här i början, men inget vidare att sitta på jobbet på en lördag. Dock ser min framtid ut sådan nu det närmaste.

Nu är det snart dags att öppna så jag får väl släppa in alla massorna...

Inga kommentarer: