fredag 19 oktober 2007

Helg igen

Tänk att det redan är helg igen, underbart, även jag ligger efter på jobbet att jag hade behövt jobba minst fyra dagar till.

Helgen ska återigen ägnas åt att läsa och fundera kring min uppsats. En paus för vinkväll med tjejerna kommer dock att göras, som tur är. Försöker ragga fler gäster via mail och vi får se hur det går. Det kommer även att bli utgång och jag hoppas vi får lika roligt som sist.

Har varit lite deppig i veckan när jag fick höra att ett av mina favoritband "the Hellacopters" ska splittras, men först ska de släppa en ny platta och en avskedsturne. Det var allt tur för dem det!

Har varit på 75-årskalas i veckan och det var mycket roligt, god mat, trevliga människor (min släkt) och många skratt.

Men uppsatsen har ju varit på undantag denna veckan så helgen kommer att bara ägnas åt den. Paus även på söndagen för promenad i Lundsbrunn och diskussion kring Grey´s Anatomy som min kusin nu är helt besatt av och har offrat nattsömnen för. Men jag förstår henne...

Det har varit en stressig vecka, så stressig att jag knappt hunnit kolla Facebook och se vad alla mina vänner har för sig. Som tur är har det varit lugnt idag och jag har haft trevlig tid med att kolla eller snarare snoka kanske man kan uttrycka det.

Idag lyssnar jag på Once more with feeling, Buffy the vampire-slayer musikal.

4 kommentarer:

Hellborg sa...

Så ni var ute å slarva i helgen, repris 10/11??

Hellborg sa...

För den 10/11 dyker jag upp igen.

Carola sa...

Vad skoj, jag kommer med på utgången, men förfesten blir hemma på en kråftskiva vi har här med släkten.

Carola sa...

Kräftskiva menade jag