onsdag 31 oktober 2007

Long time no see

Så kanske jag ska uppdatera vad som händer i mitt hektiska liv. Har haft en underbar semester förra veckan i Skåne hos mina brorsbarn. Vi lekte massor och hade bara skönt. På fredagen var jag på bokfestival i Lund LitteraLund och blev mycket imponerad. Vilken dag jag hade, lyssnade på många mycket bra och underhållande författare, det var skratt, gråt och allvar allt om vartannat. På lördagen fyllde min svägerska Sussie år och det firade vi med god 80-tals mat och paket.

Det blev även en shoppingresa, besökte Ullared och Gekås första gången i mitt liv. Var hos en optiker där och köpte två par glasögon för de var så billiga. Det ena paret har redan kommit och de ska jag ha idag på mig. På hemvägen från Skåne hittade vi en marsipanfabrik och stannade en stund på IKEA.

I måndags var det Nalledagsfirande på biblioteket och det kom 160 barn. Hujamej, som Astrid skulle ha sagt. Sedan har jag suttit i möten hela tiden och ska även göra så idag. Men lyckades igår få plats med ett spinningpass, där jag körde helt slut på mig när de körde Danko Jones. Träffade på gymmet en ny bloggläsare, välkommen Matte.

I övrigt känns livet totalt inplanerat nu, känns som varje sekund är inrutad. Till helgen blir det bowlingkväll och sedan uppsats. Men sedan Heroes, Supernatural och Greys har börjat om blir det nog lite TV också.

Resan till England börjar ta form, ska nu få tag i tågbiljtter och ett hotell i London så är allt klart. Shed Seven here we come...

Nu ska jag fixa iordning mig för ytterligare en dag i ett iskallt skyddsrum med möten.
Ha en bra onsdag...

Inga kommentarer: