fredag 7 december 2007

England here we come

Har överlevt julbord med jobbet nu, tog det lugnt för en gång skull. Men plockade lite extra godis hem som jag just nu mumsar på. MMM så gott...

Idag sitter jag på en av kommunens skolor och har faktiskt haft två besök redan idag och blivit lovad ett tredje. Ska snart dessutom bokprata i en klass. Jag hoppas att jag har med tillräckligt med böcker.

Men annars så kretsar mina tanker mest över resan som går av stapeln imorgon bitti. Första anhalten blir Lidköping och hämta Blurry, sedan Säve flygplats (om jag hittar dit). Därefter Stanstead Airport och tåg mot Leeds. Sehr Spannendt...

Men idag ska jag till metropolen Vårgårda där jag har en date med Vera. Försöket träffa henne så mycket jag kan eftersom hon snart flyttar utomlands, det lilla knytet.

Men nu vill jag mest av allt önska er alla en god helg.

Inga kommentarer: