tisdag 4 december 2007

Resfeber

Så börjar resfebern komma, ikväll är nämligen den enda kvällen jag har att förbereda min resa. På lördag far jag och Blurry till Leeds och sedan London. Ska bli underbart om man bara överlever tills dess. Har nämligen en biblioteksinvigning, ett elevråd, två bokprat, ett föräldramöte, en julfest och julklappsutdelning i Vårgårda innan resan bär av. Man lever som tur är kanske bara en gång...

Håller på med listor för fullt, men har i alla fall laddat mp3spelaren med rätt musik och kollat om det finns hårfön på hotellrummet. En liten antydan till packning är också gjord. Så egentligen
har jag nog ganska koll på läget. Ska ha med en minimal resväska så jag få packa tight. Antar att det är en träningssak.

Nu ska jag ta en promenad med Buffy och sedan hinner jag nog lite bokpratsförberedelse till och med.

Inga kommentarer: