torsdag 6 december 2007

Nyklippt

Så har jag äntligen klippt mig. Så jag är fin inför resan, sådant är ju väldigt viktigt. Har kört min nya bil till Lidköping och tillbaka, gick väldigt bra, högtalarna fungerar som de ska. Ikväll ska jag dessutom vara chaufför på vårat julbord så då får mina arbetskamrater se pärlan. Eller Blixten som jag ska kalla den.

Skvaller hos frisören är alltid skoj, men idag blev man mest avundsjuk. Fast å andra sidan skulle ju inte min frisör till England på lördag som vissa andra, så egentligen borde jag inte vara avundsjuk, så det så.

Natten till onsdagen hade jag maginfluensa (undrar vem som smittade mig:-)) men lyckades igår ändå genomföra ett bokprat på föräldramöte i Hällekis, gick ganska bra tyckte jag, alltid nervöst att prata inför vuxna. Det är ju inte alltid man själv känner sig så vuxen.

Idag fyller Elias 4 år så vi får hurra för honom med ett fyrfaldigt leve, Hurra, Hurra, Hurra och Hurra.

Imorgon ska jag på min första julklappsutdelning, jag älskar julklappar, både att få och ge. Ska bli jätteskoj och sedan tidigt på lördag morgon bär det av ut i världen för mig och Blurry.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En nyinköpt bil kallad Blixten, nyklippt frilla, julklappsutdelning i förtid och en avklarad maginfluensa. Oddsen för en lyckad englandsresa kan inte bli bättre. Jag äger dock ingen bil och nyklippt är jag inte heller, men sjuk har jag varit två gånger i november.

Anonym sa...

Men Carola, du kan ju inte klippa dig utan att lägga ut en bild och visa oss hur snyggt det blev...

Hoppas ni får det kanon i England! Trevlig resa!

Carola sa...

Toppade mig bara och kände mig snygg fram tills lunchrasten, då jag inte var lika snygg. tog igen det efter lunch, då kände inte ens mina arbetskamrater igen mig så nsygg jag var.