fredag 15 februari 2008

Kent ikväll

Så var det då äntligen fredag, underbart. Denna veckan har också gått fort, men knappt varit någon höjdare. Hoppas att helgen blir bättre, men det gör den säkert. Ikväll blir det konsert med Kent i Skövde och resten av helgen blir lugn hoppas jag. Måste verkligen ta tag i i mitt uppsatsskrivande så jag på måndag kan skicka in något bra till min handledare KZ.

Jag överlevde Alla hjärtans dag och mitt sportlovsprogram, ett bokcafé. Det kom endast en person men vi hade trevligt, pratade bra böcker och fikade gott.

Har återigen fått något i mina ögon så nu kan jag inte ha linser på länge igen antar jag, sist tog det ett halvår om jag inte minns fel. Skoj. Men så röda ögon som jag har nu vill jag inte ha, ser ut som jag druckit väldigt mycket alkohol. Ungefär som en av mina favoritlåtar med Beautiful South:



Läste idag i tidningen om en tjej som skulle åka till Leeds och gå i skola. Vad härligt det lät, skulle jag också vilja, för Leeds var verkligen en härlig stad, i alla fall det lilla vi såg av den.

Inga kommentarer: