fredag 1 februari 2008

Piska på!

Så var det då äntligen fredag, fast det hjälper inte mig så mycket eftersom jag ska jobba imorgon också. Dock endast två och en halv timme så det står jag nog ut med. Igår jobbade jag hela långa dagen, fick ändå inte mycket gjort. Imponerande.

På kvällen tog jag en låååång promenad med kusin där vi pratade av oss rejält. Det var länge sedan vi var ute på luftning så vi hade många ämnen att diskutera. Mycket Arn blev det dock och nu i helgen ska jag läsa dessa böcker som jag undvikit i snart 8 år.

Så idag är jag lite mör efter gårdagen och startade därför dagen med följande härliga låt:



Efter stormen igår är alla gatorna här slipade med is så det tog lång tid att ta sig till jobbet, men jag lyckades stå upp hela vägen. Jag såg en annan som inte lyckades, stackarn. Det såg ut som om han fick ont.

Ikväll blir det en lugn kväll, kanske med ett Sex and the city -maraton, har inte bestämt mig än.

Inga kommentarer: