onsdag 20 februari 2008

Lillelördag

Tänkte skriva lite så här mitt i arbetsveckan, det är en tuff arbetsvecka och jag har fullt upp. Kvällarna tillbringar jag med att slita mitt hår över uppsatsen som inte går något vidare. Men jag kämpar på i alla fall.

Igår hade jag barnteater anordnat för förskolebarn, det kom ca 110 stycken och jag tror nog att de uppskattade teatern, de skrattade mycket i alla fall. Jag tyckte själv att den var bra, men det var inte för mig som jag ordnade den.

Imorgon kväll ska jag hålla två seminarier för kommunens förskolepersonal och jag börjar bli lite nervös, ska prata i 45 minuter och så länge har jag nog aldrig pratat inför publik förut. Men jag är ju ganska bra på att prata så det löser sig nog ändå.

Imorse hade jag svårt att komma iväg till jobbet för helt plötsligt började stereon spela en bra låt, men jag tog mig iväg och lyssnar på den här på jobbet istället och tänkte dela den med er:



Supersentimental men fin och jag gillar video också.

Inga kommentarer: