måndag 18 februari 2008

Tiden flyr

Måndag igen, fattar inte riktigt hur ofta dessa dagar är över oss. Men de går ju lika fort över som tur är. Hur har er helg varit, min har varit toppen. I fredags köpte jag en ny jacka som jag är lite kär i och på kvällen invigde jag den på en Kent-spelning i skövde. Ja, vet att jag inte är den mest kända Kent-fantasten men de har bättrat sig och var inte lika deppiga denna gången. En trevlig kväll var det med trevligt sällskap.

På lördag morgon fick jag sovmorgon och det var härligt och välbehövt, för sedan kom de små änglarna Julia och Vilma och hälsade på. Vi kollade på skidor på TV och var sedan på bio. Vi såg på Alfons Åberg, skoj att se Alfons på bio. På kvällen läste jag, såg på TV och gick min Buffy-promenad, en lugn kväll alltså.

Gårdagen använde jag till att leka flygtaxi och hämtade vid Landvetters flygplats. Resten av dagen tog jag det lugnt, kollade på filmen "klassfesten" för den har jag aldrig sett innan.

I helgen har jag lyssnat på kära Dave och tycker hans nya skiva är bra, här kan ni lyssna själva:

Trevlig måndag!!!

Inga kommentarer: