fredag 22 februari 2008

stormvarning

Så var det då äntligen fredag igen, veckan gick fort som tur var. Imorgon ska jag sova och har det skönt. Men ikväll blir det en vanlig hederlig vinkväll med tjejerna, vi ska prata av oss för det har vi inte gjort på länge. Vi kommer nog inte gå ut men vem vet vad vi kommer på för lysande idéer framåt kvällningen.



Mina bokpratsemininarier igår gick bra, jag överlevde och det är lika med bra för min del. Själv vet jag inte vad mina åhörare tyckte, men trötta blev vi allihop i alla fall.

Som singel måste man ju aktivera sig och jag känner mig alltid ganska stressad men har ändå nu gått med i ytterligare en förening. Eller ja, jag har i alla fall anmält mig till deras årsmöte och då blir det middag. Så det mötet får bli ett test men får man något att äta är jag alltid positiv. Fast idag är jag ganska stark, tackade nyss nej till en semla här. Duktigt va?

Måste också tillägga att imorgon fyller världens bästa Julia 6 år och det ska vi fira stort.

Om inte stormen som ska komma tar oss allihop förstås...

4 kommentarer:

Hellborg sa...

Vinkväll igen för att skvallra av er. Tycker det verkar som ni har vinkväll varje helg, finns det så mycket att skvallra om? Det låter inte så när jag är i krokarna, man får inte reda på något :((

Nu går jag och lusläser NLT i jakt på nått smaskigt.

Carola sa...

Skvaller och skvaller men min brorsdotter är med i NLT vid alla som fyller år.

Vi planerade påsk, du är väl bartender? Jag ska göra jelloshots på Blurrys begäran:-).

Hellborg sa...

Jag är gärna bartender. Är det någon som har en skum spritflaska att bli av med??

Carola sa...

Jag ska inventera mitt barskåp