tisdag 5 februari 2008

Trött idag

Idag är jag väldigt trött, sov faktiskt på min lunch och det var ljuvligt. Buffy låg bredvid och värmde mig samtidigt som hon snarkade väldigt. Piggare blev jag i alla fall. Håller på med ett "experiment" på mornarna som gör att jag blir trött, men jag vet att om jag bara hänger i kommer tröttheten att gå över.

Men idag är ju en väldigt trevlig dag, Fettisdagen. Den dagen då man kan äta semlor med ganska gott samvete, speciellt när arbetsgivaren bjuder. Härligt och gott var det, även om jag fick slänga i mig min semla på fem minuter. Det var den första semlan iår, vi får se om det blir den sista. Så gott som det är.

Idag har det lossnat lite med min uppsats känns det som, inte mycket men lite. Ska dessutom ta ut lite komp imorgon för att komma vidare.

Ikväll jobbar jag länge så det blir bara en promenad, kvällsmat och sedan sängen. Imorgon däremot ska vi på After work, det ska bli skoj. Helgens planer är lagda och har varit det länge, det blir en hård helg kan jag säga. Söndag får bli en vilodag.

Inga kommentarer: