torsdag 9 september 2010

Wake me up when september ends

Jag fortsätter med min kamp mot stressen och jobbade igår med kvällspressen att hinna så mycket som möjligt på några få timmar. Satsningen igår blev att koncentrera mig på en sak endast och igår var det mitt skrivande och jag kom igång pyttelite, men detta sittar kvar idag så jag har skrivit några meningar nu på morgonen också. Lycka.

Annars sitter jag och väntar på en låååång arbetsdag, men det är mitt eget fel helt och hållet så jag kan inte skylla ifrån mig, tyvärr. Först tio timmar bibliotek och sedan ovanpå det en timme förtidsröstning. Men jag har fullt upp så dagen kommer bara flyga iväg, hoppas jag...

Jag kommer redan få en belöningen ikväll, för då ska vi ha kärringmöte hos moster och det brukar ju vara mycket trevligt och med god mat.

1 kommentar:

Marie sa...

Glöm inte ta lite pauser ibland! Då blir du säkert mer effektiv... Stor kram från mig