onsdag 11 maj 2011

Pretty in pink

Så nu är det onsdag morgon och jag känner mig så superredig (finns det ordet?), men det är i alla fall så jag känner mig. För imorse fortsatte jag det träningsår som jag började i januari, med en joggingtur i skogen, jag och Buffy. Det var superhärligt och jag hade bättre kondis än vad jag befarade. Duktigt va?

Sedan har jag sedan även gjort mig urfattig för nu har jag beställt en ny mobil och en dyr en också med många lyxiga applikationer som jag förmodligen aldrig kommer att använda, men jag ska ha så roligt med den och trots att den var svart ska jag köpa ett superrosa skal till den för jag älskar rosa mobiler! helst skulle jag vilja ha med bling också, men det blir nog en senare fråga!

Ikväll är det bokcirkel och jag har varit superambitiös och läst båda böckerna vi hade, Ödelag av Henrik Valentin och även Pansarhjärta av Jo Nesbö.


Igår promenerades det i Munkängarna och det var en underbar kväll med sol, ramslök och värme. Men Buffy måste ju hålla koll på allt såklart!

2 kommentarer:

Marie sa...

Klart att du är superredig!!! Jag fattar precis vad du menar:-D

Och grattis till mobilen! Det kan man vara värd när man är redig.

Kramar

Adrian sa...

Bra val av lur ;)