måndag 2 maj 2011

One week

Så var det måndag igen och idag firar jag 10 årsdag som fast anställd. Har nu alltså jobbat som bibliotekarie i 10 år. Tjohoo, jag känner mig riktigt stolt för detta. Sedan vet jag någon som börjar ett nytt spännande och helt okänt jobb idag så jag önskar dig Skruttis lycka till och hoppas att du snart får veta vad det är du ska göra.

Helgen var kanonbra, med en hektisk lördag och en vilosam söndag. Lördagen avslutades med prinsessfest och det var jätteskoj hela kvällen. Vi alla med kronor och tiaror intog krogen och dansade loss ordentligt, DJ:n var väldigt samarbetsvillig och spelade Depeche på begäran, tack så mycket!

Veckan som kommer nu har en hel del skoj på schemat, idag är det författarbesök här på bibblan och imorgon kväll är det om jag inte minns fel bokklubb igen. På onsdag ska jag på bio och kolla Lingonfilmen.

Till helgen blir det jobba hela helgen.

1 kommentar:

Adrian sa...

10 år som bibliotekarie... när ska du göra färdigt din utbildning då? ;)