tisdag 4 oktober 2011

October song

Jag älskar ny användbar teknik, igår på fotoklubben fick jag en idé hur jag skulle tillfälligt lösa mitt Internetproblem i min nygamla lägenhet. Kände mig dock lite dum att jag inte tänkt på det själv innan, men nu testar jag det. Vet ej dock om det blir några bilder upplagda via detta sättet, men det märker ni kära läsare snart.

Kort uppdatering; helgen var bra, tog det ganska lugnt på fredag kväll och testade den nya TV-serien Hart of Dixie, som var en trevlig bekantskap som jag vill lära känna djupare. På lördegan var jag och praktikant-Sandra på spännande sfi-fi mässa i Göteborg, där vi träffade Chewbacca, Freddie Kreuger, Bobba Fett och hans pappa, en täck Wraith (vålnad från Saurons rike) och många andra. Sandra var paparazzi så det kommer bilder, antingen här, på facebook eller på hennes blogg. Vi och ni får se... Efter mässan tog vi en ordentlig shoppingtur på Allums köpcenter i Partille. Jag kan ärligt säga att så mycket shopping var det länge sedan mjag gjorde och roligt var det. Speciellt Sandra förkärlek för strumpbyxor... På söndagen sov jag och TV-kändisen Malte länge och sedan jobbade jag på bion resten av dagen och vips var det måndag igen med jobb och fotoklubb.

Projekt just nu; rensa bland mina CD-skivor, de måste ställas iordning och jag ska försöka få dem att se trevliga ut, har köpt en del nya, på Ginza och CDwow. På CDwow köpte jag även balsam som jag fick lösa ut rekommenderat, det ni, vilket balsam!

Annars säger jag som jag brukar, jösses vad tiden går fort, nu är det ju redan oktober och mörkret sänker sig tidigt på kvällen. Mitt tips mot höstdeppigheten är bra musik, testa du som inte redan kör det knepet.

Inga kommentarer: