fredag 21 oktober 2011

Det finns inget bättre...

...än när det vänder sjunger Peter Lemarc och idag håller jag med, i morse vaknade jag nämligen helt utan ont i magen, jag vet inte hur eller varför men just nu struntar jag i det för livet är underbart och jag hoppa faktiskt upp ur sängen klockan 6 istället för 7 som det var den senaste veckan och tog den gamla vanliga långa svängen med Buffy och kände mig så glad, så glad. Lyssnade på bra musik hela morgonen och är fortfarande mycket glad.

Gårdagen var otroligt stressig och jag gjorde alldeles för splittrade saker, men det var även mycket som föll på plats och min datakurs jag hade på kvällen gick faktiskt helt OK trots att jag inte hunnit förbereda mig så mycket som jag borde gjort. Så efter 12,5 timmars arbete var jag trött och det blev ingen träning men jag mår mycket bra ändå idag.

Dessutom är det återigen redan fredag och jag gillar fredagar, även denna fredagen ska jag vara på skolan och det brukar vara toppen tycker jag. Hoppas att det blir det idag också och att denna helgen blir lika bra som förra.

Inga kommentarer: